onsdag 8. juli 2009

Fra sorg til glede...


I fjor handlet Fullpott en flott båt i Finland, det ble en Silver Eagle med en Mercury Verado i hekken, dessverre kranglet det elektriske. Båten ble levert til Fritzens i Mellerud etter påsken for reperasjon/garanti. De utførte først en normal 100 t service slik at Laffen og jeg først kunne fiske i Östersjön påsken.

Hadde full forståelse at båten ikke kunne sjekkes opp de to første ukene, men etter 4 uker var spørsmålet om de i det hele tatt gadd å gjøre noe med problemet, fikk til svar fra en arrogant ansatt at jeg bare kunne hente båten. Så gjorde jeg...

Under NM brøyt det elektriske totalt sammen og vi ble hentet av sjøreddningen etter 20 min fiske, gjett om vi var fornøyde!

Leverte båten til RAVNS GARAGE ( http://www.ravns-garage.com/ ) og etter et par dager kom tilbakemelding, generatoren var kaputt.
Uka etter var ny generator på plass og båten ladet for første gang normalt.
Takk gutta på Ravns!

Når man bruker hundretusner av peeng på båt og motor etc så forventer man at utstyret virker, når man får problemer så forventer man at forhandlernettet stiller opp, det gjorde Ravns Garge, men når det gjelder den bedritene møkkamannen på Fritzzens i Mellerud så var det tvert om, makan til arroganse har jeg ALDRI vært utsatt for.

Når det gjelder servicen de tok på motoren ved påsketider så var motoren nedsølet med olje, kan sikkert skje den beste bare man i det minste tørker av sølet etterpå...

Vet om flere som har dårlig erfaring med denne useriøse butikken i Mellerud så styr unna!

1 kommentar:

Christian Nyholt sa...

Fritzzens i Mellerud........... møkka plass....... der har jeg prøvd å få hjelp i påsken men det var ikke noe som blir gjentatt noen gang..... Hadde jo ikke peiling eller villig til å hjelpe til. tror probleme jeg har hatt i vår med min motor ble værre av tipse jeg fikk hos Fritzzens i Mellerud. SÅ aldri mer innom der.